N. de Mensagens : 3508 Idade : 825 Local : Córdoba
Assunto: Re: Que video estou a ver... Dom Set 04, 2011 7:07 pm
And BTW: https://youtu.be/T0c_-I2cLbo
Manwë Mestre
N. de Mensagens : 578 Idade : 31 Local : Bracara Augusta Raça : Hobbit Elemento : Terra/Rocha Deus : Hermes (Engenho/Pensamento/Arte) Cor : Cinzento
Assunto: Re: Que video estou a ver... Dom Set 04, 2011 8:06 pm
Averróis escreveu:
And BTW: https://youtu.be/T0c_-I2cLbo
LOL "We must stop that evil bastard before he kills us all!"
Urânia Rei/Rainha
N. de Mensagens : 1298 Idade : 38 Raça : Elfo Elemento : Ar Deus : Urano (Céu/Elevação/Perfeição) Cor : Verde
Assunto: Re: Que video estou a ver... Seg Set 05, 2011 3:11 pm
Manwë Mestre
N. de Mensagens : 578 Idade : 31 Local : Bracara Augusta Raça : Hobbit Elemento : Terra/Rocha Deus : Hermes (Engenho/Pensamento/Arte) Cor : Cinzento
Assunto: Re: Que video estou a ver... Seg Set 05, 2011 8:57 pm
RedHead Deus(a) da Lua (moderação)
N. de Mensagens : 2916 Idade : 35 Local : Olissipo/Liberalitas Julia Raça : Elfo Elemento : Terra/Rocha Deus : Urano (Céu/Elevação/Perfeição) Cor : Preto
Assunto: Re: Que video estou a ver... Ter Set 06, 2011 12:06 am
Averróis Deus(a) da Lua (moderação)
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qua Set 07, 2011 7:58 pm
Spoiler:
Citação :
“I heard Ambassador Peck on an interview yesterday did anybody else see or hear him? He was on FOX News, this is a white man, and he was upsetting the FOX News commentators to no end, he pointed out, a white man, an ambassador, he pointed out that what Malcolm X said when he was silenced by Elijah Mohammad was in fact true, he said Americas chickens, are coming home to roost.”
“We took this country by terror away from the Sioux, the Apache, Arikara, the Comanche, the Arapaho, the Navajo. Terrorism.
“We took Africans away from their country to build our way of ease and kept them enslaved and living in fear. Terrorism.
“We bombed Grenada and killed innocent civilians, babies, non-military personnel.
“We bombed the black civilian community of Panama with stealth bombers and killed unarmed teenage and toddlers, pregnant mothers and hard working fathers.
“We bombed Qaddafi’s home, and killed his child. Blessed are they who bash your children’s head against the rock.
“We bombed Iraq. We killed unarmed civilians trying to make a living. We bombed a plant in Sudan to pay back for the attack on our embassy, killed hundreds of hard working people, mothers and fathers who left home to go that day not knowing that they’d never get back home.
“We bombed Hiroshima. We bombed Nagasaki, and we nuked far more than the thousands in New York and the Pentagon and we never batted an eye.
“Kids playing in the playground. Mothers picking up children after school. Civilians, not soldiers, people just trying to make it day by day.
“We have supported state terrorism against the Palestinians and black South Africans, and now we are indignant because the stuff that we have done overseas is now brought right back into our own front yards. America’s chickens are coming home to roost.
“Violence begets violence. Hatred begets hatred. And terrorism begets terrorism. A white ambassador said that y’all, not a black militant. Not a reverend who preaches about racism. An ambassador whose eyes are wide open and who is trying to get us to wake up and move away from this dangerous precipice upon which we are now poised. The ambassador said the people we have wounded don’t have the military capability we have. But they do have individuals who are willing to die and take thousands with them. And we need to come to grips with that.
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sex Set 09, 2011 5:48 pm
Ceinwyn Deus(a) da Lua (moderação)
N. de Mensagens : 3936 Idade : 38 Raça : Gárgula Elemento : Terra/Rocha Deus : Ares (Guerra/Heroísmo/Conquista) Cor : Vermelho
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sex Set 09, 2011 6:33 pm
Gosto especialmente do I Sagan 8:13 e do cartaz do National Day of Atheism
Urânia Rei/Rainha
N. de Mensagens : 1298 Idade : 38 Raça : Elfo Elemento : Ar Deus : Urano (Céu/Elevação/Perfeição) Cor : Verde
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sáb Set 10, 2011 12:29 am
Para os apreciadores de Futurama..:
This is sooo awesome xD
Urânia Rei/Rainha
Assunto: Re: Que video estou a ver... Dom Set 11, 2011 1:03 pm
MORRI HAHAHAHHAA
Urânia Rei/Rainha
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qui Set 15, 2011 5:11 pm
Japanese water fountain
N. de Mensagens : 3936 Idade : 38 Raça : Gárgula Elemento : Terra/Rocha Deus : Ares (Guerra/Heroísmo/Conquista) Cor : Vermelho
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qui Set 15, 2011 5:48 pm
Urânia...
RedHead Deus(a) da Lua (moderação)
N. de Mensagens : 2916 Idade : 35 Local : Olissipo/Liberalitas Julia Raça : Elfo Elemento : Terra/Rocha Deus : Urano (Céu/Elevação/Perfeição) Cor : Preto
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qui Set 15, 2011 5:58 pm
Omg.... Impressionante!
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qui Set 15, 2011 7:19 pm
Muito awesome mesmo
Urânia Rei/Rainha
Assunto: Re: Que video estou a ver... Dom Set 18, 2011 8:10 pm
Estou a ver uma data de vídeos deste site, com finais alternativos aos oficiais. Alguns estão um bocado lame outros até estão engraçados (o do lord of the ring é um deles).
Deixo o link para estreitarem: http://www.howitshouldhaveended.com/videos
[
Urânia Rei/Rainha
Assunto: Re: Que video estou a ver... Dom Set 18, 2011 8:42 pm
Este também vale a pena lol
Qaa Qenymin Artista
N. de Mensagens : 412 Idade : 124 Local : Karnak, ali para os lados do guadiana Raça : Hobbit Elemento : Terra/Rocha Deus : Urano (Céu/Elevação/Perfeição) Cor : Cinzento
Assunto: Re: Que video estou a ver... Seg Set 19, 2011 3:58 pm
O que mais gosto é da polivalência dos artistas. Aqueles que cantam, dançam e fazem entreter o público nunca deveriam de desaparecer. Minhas Senhoras e Senhores, o Grande Sammy Davis jr.
Assunto: Re: Que video estou a ver... Ter Set 20, 2011 11:47 pm
Que win de clip não oficial LOL.
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qua Set 21, 2011 3:21 pm
Lee Cronin: Making matter come alive
Ártemis Deus(a) da Lua (moderação)
N. de Mensagens : 1420 Local : Monte Olimpo Raça : Elfo Elemento : Ar Deus : Hermes (Engenho/Pensamento/Arte) Cor : Vermelho
Assunto: Re: Que video estou a ver... Qua Set 21, 2011 6:16 pm
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sex Set 23, 2011 4:31 pm
What does it feel like to fly over planet Earth
Timelapse original:
Versão interpolada:
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sex Set 23, 2011 8:05 pm
@Cein: Excelente!
@Ártemis: hahahha.
Urânia Rei/Rainha
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sáb Set 24, 2011 4:38 pm
Este primeiro vídeo é dedicado ao @averróis.
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sáb Set 24, 2011 10:53 pm
Urânia, amei.
Ártemis Deus(a) da Lua (moderação)
N. de Mensagens : 1420 Local : Monte Olimpo Raça : Elfo Elemento : Ar Deus : Hermes (Engenho/Pensamento/Arte) Cor : Vermelho
Assunto: Re: Que video estou a ver... Sáb Set 24, 2011 11:02 pm
Urânia escreveu:
Este primeiro vídeo é dedicado ao @averróis.
I can't believe how much I missed Britcom Absolutely lovely! (yeah, with THAT accent)