| Jogo: Completa com uma passagem | |
|
|
|
Autor | Mensagem |
---|
Fundador (ex-Váli) Deus(a) do Sol (administração)
N. de Mensagens : 2041 Idade : 35 Local : Lisboa Raça : Ent/Povo das Árvores Elemento : Madeira Deus : Poseidon (Mar/Ideologia/Sonho) Cor : Verde
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qua Jul 06, 2011 6:11 pm | |
| I can talk about love! I can talk about hate! I can try to teach a lesson But I doubt it penetrates!
There's no money, there's no possession Only obsession, I don't need that shit Take my money, take my possession Take my obsession, I don't need that shit
no more no less no more nothingness
no more nations to defeat no more new world order no more anarchy
Fuck everything that you stand for! Don't exist! Don't give a shit! Don't ever judge me!
Slipknot | |
|
| |
N. de Mensagens : 2041 Idade : 35 Local : Lisboa Raça : Ent/Povo das Árvores Elemento : Madeira Deus : Poseidon (Mar/Ideologia/Sonho) Cor : Verde
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qua Jul 06, 2011 6:24 pm | |
| I can talk about love! I can talk about hate! I can try to teach a lesson But I doubt it penetrates!
There's no money, there's no possession Only obsession, I don't need that shit Take my money, take my possession Take my obsession, I don't need that shit
no more no less no more nothingness
no more nations to defeat no more new world order no more anarchy
Fuck everything that you stand for! Don't belong! Don't exist! Don't give a shit! Don't ever judge me!
Don't you fucking judge me!
You're nothing in my life, in my head You're nothing in my life, in my land
So you want a piece of this life that belongs to me, Well make a cut on the line and take a deeper look inside of the freak!!!!
Mudvayne
| |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Sex Jul 08, 2011 2:06 pm | |
| Yeah, how long must you wait for it? For it You don't have to speak, I feel
Coldplay and bjork | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Sex Jul 08, 2011 6:42 pm | |
| How long must you wait for it? For it You don't have to speak, I feel
Come on down, and see the idiot right here Everybody hates me now, so fuck it What's the matter with calamity anyway? Right? Get the fuck outta my face
Slipknot | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Sáb Jul 09, 2011 2:13 pm | |
Come on down, and see the idiot right here Everybody hates me now, so fuck it What's the matter with calamity anyway? Right? Get the fuck outta my face
I wanna be pushed aside so let me go Anywhere on my own 'cause I can say The very worst part of you Is me
the toxicity of our city, of our city You, what do you own the world? how do you own disorder, disorder?
Linkinpark and SOAD | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Sex Jul 15, 2011 6:48 pm | |
How you reacted was right How you reacted was right Give her some time Give her some space How you reacted was right
I wanna be pushed aside so let me go Anywhere on my own 'cause I can say The very worst part of you Is me
the toxicity of our city, of our city You, what do you own the world? how do you own disorder, disorder?
How am i going to make it right ? it's slippery when your sense of justice murmurs underneath and is asking you
Bjork
| |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Sáb Jul 16, 2011 4:03 pm | |
| Recovering of the dead Not knowing, you'll face the end
This desperate act of loss The pain of knowing why Don't you feel the urge?
That mankind must end If purity will prevail That mankind must end If purity will prevail That mankind must end If purity will prevail
Ancestor | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qua Jul 20, 2011 5:20 pm | |
| Sticker this! Censor this! Ban this! We've got something to say Who needs this! Condemn this! Damn this! Doesn't it piss you off, to be beat at your own game? Sticker this! Censor this! Ban this!
Dizem que um amor infinito já não há
Mudvayne e MadreDeus | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qui Jul 21, 2011 6:27 pm | |
| Sticker this! Censor this! Ban this! We've got something to say Who needs this? Condemn this! Damn this! Doesn't it piss you off, to be beat at your own game? Sticker this! Censor this! Ban this!
Dizem que um amor infinito já não há Ao ideal de um outro lado longínquo que posso ver Quando meus olhos estão obstruídos, Este lugar será tingido de escuridão
D'espairsRay | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qui Jul 21, 2011 6:47 pm | |
| Sticker this! Censor this! Ban this! We've got something to say Who needs this? Condemn this! Damn this! Doesn't it piss you off, to be beat at your own game? Sticker this! Censor this! Ban this!
Dizem que um amor infinito já não há Ao ideal de um outro lado longínquo que posso ver Quando meus olhos estão obstruídos, Este lugar será tingido de escuridão
Oh desejos, não deixe que nada lhe toque. Não deixe ninguém roubá-lo para longe.
Lynch | |
|
| |
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem Qua Jul 27, 2011 6:03 pm | |
Oh desejos, não deixe que nada lhe toque. Não deixe ninguém roubá-lo para longe. I have everywhere sought And nowhere found
Arcturus | |
|
| |
Conteúdo patrocinado
| Assunto: Re: Jogo: Completa com uma passagem | |
| |
|
| |
| Jogo: Completa com uma passagem | |
|